Ukoliko nakon kupnje proizvoda imate reklamaciju obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ako prilikom prve uporabe ustanovite da je proizvod kojeg ste kupili i preuzeli neispravan, ne radi ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite niže navedene upute:

Na e-mail adresu reklamacije@popust.hr pošaljite nam obavijest s informacije o broju Vaše narudžbe, broju računa,  vašem korisničkom imenu i tekstualni opis reklamacije. Dodatno, ako želite možete nas kontaktirati i telefonski na mob. 091/506-30-46.

Nakon Vaše obavijesti o reklamaciji Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije, a nakon razmatranja Vašeg opisa reklamacije, informaciju:

  • može li se proizvod odmah zamijeniti za novi,
  • može li se proizvod odmah vratiti i dobiti povrat novca, ili
  • da je potrebno proizvod poslati/dostaviti u ovlašteni servis.

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se proizvod može vratiti uz povrat novca, na Vašu adresu biti će poslana dostavna služba koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na skladište prodavatelja. Kada proizvod bude vračen u skladište, biti će Vam poslana obavijest o povratu novca / ili slanju zamjenskog proizvoda.  Povrat novca / zamjena za novi proizvod obavlja se unutar 3-4 dana, a najkasnije nakon 15 dana. Ako bi došlo do bilo kakvih odstupanaj od navedenih rokova, molimo da nas kontaktirate putem e-mail adrese reklamacije@popust.hr  ili mobitela 091 506 30 46 .

U slučajevima kada je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam informacije sa adresom i svim podacima ovlaštenog servisa.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, te su oštećenja odmah vidljiva pri preuzimanju pošiljke, molimo Vas da pošiljku ne preuzimate i ne otvarate. Ukoliko kojim slučajem preuzmete takvu pošiljku molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke sa dostavnom službom i poslali Vam novu ispravnu pošiljku.

Reklamacije nastojimo rješiti na obostrano zadovoljstvo.

*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive prema nama naplaćuje se po cijenama za pozive prema mobilnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.


Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.


Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u primjenu je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – http://ec.europa.eu/odrOvaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude osigurana i podržana putem zakonske regulative od strane ovlaštenih tijela Republike Hrvatske.